.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بیانیه دانشگاه مازندران در محکومیت ترور شهید احمدی روشن

دانشگاه مازندران با محکوميت اقدام تروريستي مزدوران استکبار جهاني در شهادت متفکر متعهد هسته‌اي "شهيد مصطفي احمدي روشن" بيانيه‌اي را صادر نمود.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در بابلسر: در این بیانیه آمده است : بار ديگر دشمنان ايران اسلامي به ترور اساتيد دانشگاه‌ها و نخبگان علمي روي آوردند و در سالگرد شهادت شهيد دکتر عليمحمدي، مهندس مصطفي احمدي روشن يکي ديگر از نخبگان علمي و فناوري کشورمان را مورد هدف ترور کور خود قرارداده و به شهادت رساندند تا شايد اينگونه به اهداف خود براي مقابله با اين ملت بزرگ و رهبري معظم نظام اسلامي برسند، غافل از اين‌كه خون اين شهيدان موجب تدوام نظام مقدس جمهوري اسلامي و سر بلندي هرچه بيشتر مردم اين سرزمين خواهد شد.تلاش برای کند کردن روند پرشتاب پيشرفت علمی کشور و جلوگيری از دستيابی به دانش بومی هسته‌ای، ايجاد ياس و ناامنی در سطح جامعه علمی کشور و در ميان نخبگان دانشگاهی از جمله اهداف اصلی اين گونه اقدامات تروريستی محسوب می‌شود اما باز هم به جهانیان ثابت شد که ایران اسلامی همچنان بر سر عهد خود با امام خمینی (ره) و امام خامنه‏‌ای (مد ظله‌العالي) ایستاده است.

بي شک راه برگزيده مردم ايران اسلامي براي پيشرفت و اقتدار علمي، راه بدون بازگشت بوده و اقدامات مذبوحانه آمريکا و اسرائيل جنايتکار کوچکترين خللي در اين مسير افتخارآميز ايجاد نخواهد کرد.

دشمنان نظام اسلامي بدانند اين گونه شهادت‌ها هيچ خللي در عزم و اراده دانشمندان و اساتيد دانشگاه‌هاي ما ايجاد نمي‌کند و شهادت مظلومانه يقيناً سرعت برنامه‌ها و تحقيقات علمي را صد چندان خواهد کرد. قطعاَ و بدون هیچ شکی این خون‌ها مردم ما را بیدار تر می‌کند.

دانشگاه مازندران، شهادت مظلومانه چهره پرتلاش عرصه پژوهش و تحقیقات علمی کشور، مهندس مصطفی احمدی روشن به دست مزدوران استکبار جهانی را به محضر مبارک حضرت ولی‌عصر(عج) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و جامعه‌ی دانشگاهی کشور تبریک و تسلیت می‌گوید و تداوم طريق نوراني شهداي علمي كشور را از خداوند متعال مسألت دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.